Platform Professionals

Case ontvangen?

Indien je een case hebt ontvangen is het van uiterst belang dat je deze onmiddellijk met ons deelt om het meest optimale resultaat te behalen. Dit is van essentieel belang vanwege de gebruikelijk opgelegde tijdsduur van 48 uur van het Assortment Quality Team of Partner Prestaties Management, voor cases, waarbij onmiddellijke actie en met name zorgvuldige communicatie van cruciaal belang zijn om het best mogelijke resultaat te behalen. Onze initiële reactie resulteert vaak in “meer tijd” van Bol.

Na het sluiten van de case ligt de kans tot herziening van de betreffende case aanzienlijk lager en zal er vrijwel altijd beroep gedaan moeten worden op een van onze advocaten, welke wij vragen van The Legal Group.

Doordat wij terdege bewust zijn van “wat wel of niet helpend is”, in deze eerste reactie aan Bol.com, adviseren wij je dan ook zeer sterk het eerste contact door ons te laten doen, in overleg met jou, daar wij tot op heden 96.9% succes hebben bereikt aangaande de uitkomst van onze intentie met onze eerste reactie.

Onbedoeld merkinbreuk maken is goed mogelijk, aangezien fouten menselijk zijn en deze overtredingen binnen het beleid van Bol al snel gemaakt zijn, daar een fout in je content snel gemaakt is. We communiceren dagelijks met merkeigenaren om, namens onze verkooppartner, mogelijke inbreuk te bespreken en gezamenlijk naar een  wederzijds gewenste oplossing te werken, met als doel dat jij en de merkeigenaar er beide een goed gevoel aan over houden, veelal zonder nadelige consequenties voor de verkooppartner, jij dus.

Ons team bezit alle kennis en kunde om jouw situatie vanuit een ander perspectief te bekijken, met aandacht voor zowel de platformregels als de wettelijke bepalingen. Indien nodig, dan schakelen we juridische expertise in!

Neem gerust contact met ons op en vraag naar onze afgehandelde cases en mogelijkheden, welke wij graag met je delen, vanzelfsprekend zonder klantgegevens in het kader van vertrouwelijkheid en AVG.

Jouw bedrijfszekerheid, continuïteit en succes zijn onze prioriteit.
Neem gerust contact met ons op voor een op maat gemaakte aanpak of gewoon even om kennis te maken.

 

Case en uitkomst op 02-05-2024:

Case:
NTD door Merkinbreuk

Gevolg:
50 Beleidspunten in mindering + sluiting account.

Uitkomst na hulp PlatformProfessionals:
1. Definitieve sluiting kunnen voorkomen.
2. Case is omgezet naar een Content Case met maar 20 beleidspunten in mindering.
3. Structureel vervolg samenwerking preventieve controle listing en content, onze zogeheten ContentControle.

 

Case Scan

Als ervaren team bij Platform Professionals hebben wij inmiddels stapels met cases behandeld en kunnen we inmiddels dan ook met trots delen dat we in maar liefst 88.6% van de cases een beleidspuntenaftrek hebben weten te herzien. Van het volledig herstellen van de beleidspunten als het herzien hiervan, dus bijvoorbeeld een NTD om laten zetten naar een Content Case. Dit resultaat is mogelijk dankzij ons grondige begrip in de richtlijnen en beleidsregels van het betreffende verkoopplatform en onze effectieve aanpak om problemen te voorkomen of op te lossen, alsmede een advocaat te laten mee beoordelen in wat binnen en buiten de eventuele wettelijke bepalingen valt.

Wij weten dat de eerste reactie op uw case van cruciaal belang is voor Bol.com – Neem daarom geen onnodige risico’s!

Een onbewuste uitspraak of woordkeuze kan potentieel leiden tot beleidspuntenaftrek en dat is natuurlijk niet wat we willen bereiken. Daarom willen we je sterk aanmoedigen om goed na te denken over de aanpak en ons te betrekken bij het opstellen van deze eerste reactie om het risico tot beleidspunten aftrek tot het uiterste te minimaliseren.

Nogmaals bedanken we je voor het vertrouwen in ons en onze expertise.
We zijn vastbesloten om samen te werken en het best mogelijke resultaat te bereiken voor deze case.

Case Scan
Plan uw kennismaking